سرامیک سه بعدی در دکوراسیون داخلی منزل
نوشته شده توسط : پرنیان

از جمله جدیدترین نمونه‌های سرامیک تولید شده، سرامیک‌های سه بعدی هستند که در سال‌های اخیر وارد بازار شده و مورد علاقه بسیاری از افراد قرار دارند. تصور کنید که در مهمانی پس از رفتن به سرویس بهداشتی، ناگهان احساس می‌کنید که پای خود را در کف یک رودخانه قرار داده‌اید. ابتدا شوکه می‌شوید اما این فقط نمایی از یک رودخانه با طراحی سه‌بعدی است و تنها روی سرامیک‌ها قرار دارد. سرامیک‌های سه بعدی با روش‌های گوناگون تولید می‌شوند و در بسیاری از قسمت‌های منزل، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این نوع از سرامیک‌ها به نسبت سرامیک‌های معمولی قیمت بالاتری دارند، اما با توجه به جذابیت ویژه‌ای که در محیط ایجاد می‌کنند اغلب افراد به قیمت توجهی نداشته و این محصولات را برای دیزاینی خاص و جذاب در قسمت‌های مختلف منزل انتخاب می‌کنند. با استفاده از این سرامیک‌ها می‌توان بخشی از طبیعت را با وضوح بسیار بالا همواره در منزل مشاهده کرد. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم به معرفی انواع سرامیک‌های سه بعدی و نحوه استفاده از  آن‌ها در فضاهای مختلف منزل بپردازیم تا اگر قصد استفاده از این نوع سرامیک را در منزل دارید، با این محصولات خاص و جدید بیش‌تر آشنا شوید.

روش‌های تهیه سرامیک سه بعدی

انواع سرامیک‌های سه بعدی را با توجه به مواد اولیه به کار رفته، وضوح تصویر، مقاومت در برابر عوامل خارجی و … به سه دسته تقسیم می‌کنند.

۱. سرامیک سه بعدی معمولی: این دسته از سرامیک‌ها، سرامیک‌های معمولی هستند و تفاوت آن‌ها با دیگر محصولات، طرح چاپ شده روی آن‌ها است. این سرامیک‌ها قیمت بالایی نداشته و در هنگام تماشا، خطای دید زیادی ایجاد نمی‌کنند.

۲. سرامیک سه بعدی با روکش اپوکسی: بِیس کار در این روش همانند روش اول، سرامیک معمولی است اما برای چاپ تصویر سه بعدی روی آن، از برچسب‌های اپوکسی با روش سه‌پخت استفاده می‌کنند. این روش کیفیت و وضوح بالاتری دارد و به خوبی خطای دید زیادی ایجاد می‌کند. این سرامیک‌ها برای کف مناسب هستند و مقاومت زیادی دارند.

۳. سرامیک سه بعدی با روکش شیشه‌ای: در این روش برای ایجاد خطای دید بالاتر، از روکش شیشه‌ای بر روی سرامیک استفاده می‌شود. این روکش علاوه بر دادن جلوه‌ای زیبا و جذاب به سرامیک، خطای دید را بالاتر برده و عمق بیش‌تری به تصویر می‌دهد. این سرامیک‌ها برای استفاده به عنوان دیوارپوش مناسب هستند و دیوارهایی با تصاویر جذاب و عمیق ایجاد می‌کنند که بیننده همانند تابلوهای نقاشی از نگاه کردن به این تصاویر خسته نشده و از جذابیت آن‌ها کم نمی‌شود. قیمت این نوع سرامیک به مراتب از نوع یک و دو بالاتر است.

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک سه بعدی در دکوراسیون داخلی منزل





:: برچسب‌ها: سرامیک سه بعدی , خرید سرامیک سه بعدی , سرامیک سه بعدی در دکوراسیون داخلی منزل , سرامیک سه بعدی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: